Eco Friendly Fusi Fa'amama Fiber Fiber

popo alavalava o se mea filamentous e aumai mai le atigi popo, lea e oomi i fusi pe a uma le vevela maualuga faʻamaʻi ma fufulu.

E matua faigofie lava ona fa'aoga.O mea faigaluega umukuka e pei ole ogaumu umukuka, kuka araisa ma le apa e le pipii e mafai ona fa'aoga e aunoa ma le sasa pe fa'aleagaina le ufiufi.E fa'aaogaina e fa'amamā ai apa ma ipu.A maeʻa ona faʻaoga, e mafai ona fufulu ma faʻagogo mo le teuina.Aua ne'i pei o le ie fa'amama, o le alava popo o le a le fa'atupuina siama ma o le a le pala, sili atu le tumama, faigofie ona tausia.

E sili atu le filifilia o le tasi e umi atu le au, maaa, laʻititi pupuu ulu ulu ma feololo malu ma malo pulumu lauulu.O lenei ta'aloga e fa'asaoina galuega ma faigofie.O fulufulu malu ma malo fa'alelei o le a le sosolo ai le ulo.Au'au fa'alelei ma fa'alelei, e fufusi le lauulu pulumu, e le malu pe malo, e pei o se lima fa'aeteete e aveese le palapala, e le pipii i ulo, ipu, mea umukuka ma foliga fa'aletonu e mafai ona fufulu ese, ma e le fa'aaogaina le vaila'au.E sili le taua, saoloto e fufulu ipu!

Fa'amama auala ole pulumu alava alofi pulu:

1Fa'aopoopo le vai fa'afefete

O le pulumu ulo e ga'o ma e le faigofie ona fufulu.E mafai fo'i ona e taumafai e fa'amama i vai fa'apuna ma fa'amama.Ou te talitonu o taumafaiga faifaipea e mafai ona toe faʻafoʻi le 80% o le pulumu ulo e faʻamama.

2Sua tao vai mafanafana

Tuu le pulumu apa i totonu o le vai mafanafana e puipuia ai le pulumu pani mai le talatala ona o le faʻaogaina o le vai vevela.Ole aofaiga ole vai e tatau ona la'ititi nai lo le ulu pulumu.Liligi i totonu se aofaiga talafeagai o sua tao tao ma fa'afefiloi lelei.

Faatasi ai ma le gauai atu i le puipuiga o le siosiomaga o tagata, ou te mautinoa o le a fiafia tagata i le tele ma sili atu o oloa faʻalelei, o nei pulumu faʻamama alava niu e lua o se filifiliga lelei mo oe.

.

1 2

 


Taimi meli: Tes-07-2022